Logo - identitate vizuala

Image 01

Identitatea vizuala este primul element care va ajuta sa oferiti o "amintire" despre serviciile oferite, sa creati o conexiune. Logo-ul este cel care trebuie sa reprezinte serviciile oferite, sa arate intr-o imagine cine sunteti, ce faceti, cum faceti si cum ajutati! Nu este chiar foarte simplu!

Logo-ul este definit ca fiind un simbol, semn sau emblema. De-alungul istoriei oamenii au folosit aceste simboluri pentru a transmite un mesaj puternic, mesaj care trebuie sa spuna totul despre compania dvs.

In prezent, logo-ul este folosit pentru a facilita recunoasterea unei firme, unei organizatii sau a unui produs. El este un instrument folosit pentru crearea identitatii unei firme sau organizatii, ca parte a brand-ului si pentru a genera pareri si sentimente pozitive despre serviciile sau produsele oferite de aceasta.

Identitatea vizuala si cat de importanta este!

Image 02

Un logo bun trebuie sa creeze o asociere memorabila intre mesajul pe care il transmite si caracteristicile brand-ului. Deoarece este primul lucru care defineste identitatea firmei - practic “fata” companiei, in crearea sa trebuie sa se tina cont de numeroase aspecte, inclusiv misiunea si valorile firmei.

Logo-ul trebuie sa fie o combinatie inteligenta de forme, culori si litere, care sa transmita intr-un mod clar mesajul brand-ului. Simbolurile alese pentru crearea logo-ului trebuie sa descrie foarte bine brand-ul si sa fie gandite in asa fel incat sa reziste in timp, nu iti poti permite sa schimbi identitatea vizuala ori de cate ori "simti nevoia". De asemenea logo-ul trebuie sa fie conceput tinand cont de piata tinta careia ii este adresat, pentru a crea o conexiune directa cu potentialii clienti.

Culorile transmit intelesuri sau sentimente diferite, asa ca este foarte important ca ele sa fie alese corespunzator, pentru a crea senzatia dorita.

De ce este important logo-ul ?

Este mult mai usor sa fie realizate conexiuni intre logo-ul utilizat de firma ta si serviciile oferite, astfel compania ta creste prin aceasta emblema.

Recunoastere

Prin logo poti sa transmiti un mesaj pozitiv, daca ai alaturi o echipa de tineri poti sa imprimi acest lucru in logo, jucandu-te cu linii colorate, care sa reprezinte energia si dedicarea pentru clientii tai.

Reprezentare

Logo-ul este imaginea care o sa iti fie alaturi in orice clipa - pe pixuri, cani, tricouri, o simpla scrisoare trebuie sa fie cu antet cu logoul tau iar aceasta ar fi util sa fie si pe cartile de vizita!

Multiplicare